Good Night and Joy Be Wi’ You A’

Good night, and joy be wi’ you a’,
Your harmless mirth has cheer’d my heart,
May life’s fell blasts out o’er ye blaw!
In sorrow may he never part!
My spirit lives, but strength is gone,
The mountain fires now blaze in vain;
Remember, sous, the deeds I’ve done,
And in your deeds I’ll live again!

When on yon muir our gallant clan
Frae boasting foes their banners tore,
Who showed himsel’ a better man,
Or fiercer waved the red claymore?
But when in peace, then mark me there,
When through the glen the wanderer came,
I gave him our hardy fare,
I gave him here a welcome home.

The auld will speak, the young maun hear,
Be canty, but be good and leal;
Your aun ills ay ha’e heart to bear,
Anither’s ay ha’e heart to feel;
So ere I set, I’ll see you shine,
I’ll see you triumph ere I fa’;
My parting breath shall boast you mine,
Good night, and God be wi’ you a’.

Leave a Reply

